Thursday, March 13, 2014

2013's pre-review.

Salam Alaik.

Kaifa halukum?
Harap sihat-sihat belaka lah.

Alhamdulillah. Bernafas lagi. 
Alhamdulillah atas nikmat iman dan islam.

Aku rasa ini first post aku untuk 2014. 
Bukan rasa lagi, memang ye pun. 
I knew its already late but still I wish all of you happy new year.
May this year be a meaningful year for us.
And better... much much better 
than other past years..
Insha-Allah.

Okay antum semua, aku nak buat review sikit pasal last year (2013).
Setahun yang panjang sebenarnya. 
Tahun yang membuatkan aku lebih menghargai kehidupan.
Tahun yang banyak menyedarkan aku.
Tentang hidup.
Tentang nikmat dan kesyukuran.

Untuk review aku ni macam banyak nak diceritakan.
Macam. haha
So.. so..
Aku divide to 4 parts. 
Yang aku tatau bila ada masa untuk mencoret kat sini.
tapi aku akan usahakan.
 Malam ni insha-Allah boleh start dengan part 1. 
The first three months of 2013. 

Till then. May peace be upon to you. 



0 comments:

Post a Comment