Thursday, March 13, 2014

2013's reviews. Part 1.

Salam Alaik.

Aku nak teruskan dengan review 2013 part 1 aku.
Buat tatapan antum semua. 

part 1 : my first three months.

Januari.

Nothing much. Takda yang special pun.
This month aku still working at KL.
Specifically at Volkswagen TTDI as admin assistant.
As ISMP student risau jugak sebab tak posting lagi.
And this month jugak few of us ditempatkan di SJKC dan SJKT
as interim teacher. 


Februari.

Aku quit dari VW. Mak aku suruh balik Kluang.
Tolong dia bekerja kat kedai makan yang dia baru bukak.
So, aku write a resign letter with 24h notice. 
Kejam tak. hahaha. 
End of February aku dapat tawaran 
sebagai guru Interim
di SMA Arabiah Kluang.
Nak kena lapor diri pada 1 Mac 2013.
Agak chaos jugak masa tu.
Aku tak prepare lagi nak jadi cikgu.
hahaha. redah je lah.
Dan disebabkan title "SMA" aku terus shopping tudung lerang 60.
Alhamdulillah. 
Aku terus memakai tudung lerang 60
sampai sekarang.
semoga aku terus istiqomah.

Mac.

1 Mac aku lapor diri kat JPNJ dan sekolah.
4 Mac aku diperkenalkan di tajammuk (perhimpunan) mingguan.
Nak kena taaruf bagai... 
11 Mac aku temuduga SPP. 
Untuk jawatan PPPS.
Alhamdulillah. baik-baik saja.
Then cuti bulan Mac aku dah kena jadi guru pengiring.
Untuk ihtifal riyadhi kat SMKA Segamat. 
mengiringi pelajar puteri untuk acara table tennis. 

Tu je kot review aku untuk the first three month ni.
So, jumpa lagi di part 2. 

Till then. May peace be upon to you. 

0 comments:

Post a Comment